You say you love me. And to me that's really true.


Foto: © Rebecka Wallberg | Plats: Sthlms skärgård
Godmorgon, godmorgon. Hör fåglar sjunga glatt. Godmorgon, godmorgon i kör. Haha. Jag är vaken nu och jag SKA faktiskt gå och göra amerikanska pannkakor nu. Pappa och jag köpte ju ägg igår så jag hoppas på att göra accomplishment eller hur fan man säger på svenskan. Svennen som inte kan svenska.

Idag har jag massa att göra. Plugg då. Men jag vill inte plugga hela dagen lång. Kanske hittar på något senare. Men jag SKA få klart matte. Eller åtminstone börja. Och jag SKA plugga kurs, då jag har prov på måndag. Jajaja. Jag hatar skolan och jag hatar att plugga. Tack och hej. Sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0