24 aug.


-Dagens vackra bild på vi tjejer (except Amanda) ♥ 
Hej! Har inte hunnit blogga på hela dagen. Efter skolan så åkte jag, Diana, Sofia, Vendela och Natalija hem till mig. Vi satte oss i källarn och dunka lite musik och så. Vi gjorde mellis och för er som vill veta åt Vendela och Natalija 5 mackor var, sen åt Diana typ 3 och jag och fia 2. HAHA! Så fatma pris till V & N som åt upp min frukost. Vi bakade sen kladdkaka med grädde som vi köpt på ica innan. Det blev gottigott. Vi satt väl mest och pratade lite och lyssna på musik sen. Mysigt var det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Amanda Fritzon

Vill också vara med :(

2010-08-24 @ 22:38:51
URL: http://studioamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0