Bio bio bio

Shosho. Jag sitter och lökar (haha, diana) i soffan just nu. Med datan i knät, två föreldrar bredvid mig och en tv med en film på framför mig. Messar med Diana och chattar med Natalija också. Ska nämligen på bio imorrn med dom två fina flickorna! Eclipse blir det. Haha. Lite efter vi är? Aja, ska bli as gött. Ska vara i centrum kl 11.45 imorrn, då hämtar Diana och hennes mamma upp mig och vi sticker till Natalija. Sen skjutsar Natalijas pappa oss till stan. Sergel blir det. Ska packa lite grejer i en väska nu och lägga fram lite kläder. Duschade idag så det behöver jag inte ta tid till imorrnbitti. Men ska fortsätta med filmen. Puss godnatt ♥


Diana & Natalija ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0