Sommarlovet 2010

Är du nöjd med din sommar? -Jarå, den har varit nice.
Har du hunnit med mycket? -Njaee, asså den har gått jeeevligt fort tycker jag.
Lärt känna och träffat nya människor? -Asmånga! Sportscamp you know.
Varit utomlands? -jepp, italy.
Saknat någon? -min bästavän Sofia Alenstål, men det var i början.
Kysst en främling? -öhm.. :$
Varit uppe en hel natt? -Aa, ett par.
Gråtit? -Ja en av gångerna när jag såg en geting hehe
Skrattat tills du kissat på dig? - allmost!
Lyssnat på musik? -DROGAT musik förfan. alltid.
Sagt “jag älskar dig” och menat det? -Japp
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? -kanske :P
Gått upp i vikt? -hahaha, fyra kg for fuck sake (42..)
Sovit under bar himmel? - YES! studsmattan med Tove & Elin. myys<3
Badat? -Det har jag. Speciellt i Italien.
Nya minnen? -Åh många! SSC, slaggningar, dagar med tjejerna, dagar med barndomsvänner/grannar osv. ♥


-HAHAHA jag sommaren 05. vilken geeeeeeek.

-haha ännu en särig cp bild på mig sommaren 05

-jag och min bääääääästis 06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0