studiedag


-Min fina vän becca <3
Godmorgon. Vaknade för ett par timmar sen av mitt alarm. Idag är det hemstudiedag. Det betyder inte ledig, utan ska fan plugga mycket. Har stekt pannkakor till frukost och pappa har gått igenom matte-kordinatsystem med mig. Har fixat i ordning mig också. En mjukisdag blev det, men sminkad är jag. Ska sätta mig och plugga lite matte nu sen runt 11 tar jag bussen till Natalija. Och på bussen ska jag göra lite kurs. När jag är framme hos Natalija får vi skjuts av hennes pappa till Rebecca. Där ska vi käka grekisk sallad till lunch sen plugga asset av oss. Hinner inte vara där jättelänge eftersom jag sen ska på utvecklingsamtal kl 16. Men vi hörs nog nån gång under dagen. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0