maybe you're the one


-randomness
JAG ÄR HEMMA. Åh fyfaaaan vad skönt. Stockholm är och kommer att förbli i mitt hjärta. Allways and forever. Nä, driver. Men det är riktigt härligt att vara hemma. Är taggad på att träffa vänner, eller folk överhuvudtaget. Aja. Har fått en fråga i en kommentar och kan ju lika gärna svara på den då. 

Sara: Hur får du så breda bilder? Vore jätteglad om du svarade!
Svar: Jag har fått hjälp av en kompis (Milica) att ändra bredden på mina inlägg, så det kan jag inte förklara. Men du hittar hjälp på http://designadinblogg.se, sen laddar du bara upp dina bilder i 700, som jag har,- (/600/800/900/1000) bredd. Hoppas du blev nöjd med svaret! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0