dagarna som gått






























Jag och Amanda åkte till Haninge centrum och skulle hämta en mobil hon "beställt". Dock fick vi vänta i ca fem timmar på att leveransen skulle komma. Men vi gick och käka på Taco bar, kolla runt i affärer, satt ute, fotade. Och jaa, fördrev tiden. Sen ringde vi fia och hon kom dit och gjorde oss sällskap.



























Jag, Diana och Amanda slaggade sedan hos Sofia. Vi chillade bara, hade kul, internetcafé, snackade massor osv. Somnade runt tre. Vaknade runt elva-tolv då Camilla lagade amerikanska pannkakor åt oss. Skitgött! Sen fixade vi oss och drog till Ung08. Det var inte askul, men lite roligt att komma ifrån Tyresö. :D









Efter ung åkte alla hem till sig och packade lite grejer sen kom folket till mig. Jag hade redan börjat laga mat men Amanda och Sofia (som kom först) hjälpte mig med lite grejer som att duka och göra sås. Diana kom och vi satte oss på balkongen och käkade middag och skrattade och hade det trävligt! Efter middagen åkte alla förutom jag och hyrde film och köpte godis medan jag diskade, bäddade och massa. Vi tittade på filmen Hipp hipp hora och åt massa snacks. Amanda åkte hem pga illamående. Vi andra tittade på SATC och låg och snackade i sängen tills typ tre.
ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA ♥


Kommentarer
Postat av: TILDA

älskar bloggen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D headern är finnemang (y)

2010-08-13 @ 11:10:30
URL: http://ttildaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0