Gårdagen

Tjaaaaaaafan. Aa, för typ en timme sen. Är rätt sliten. Ska berätta om gårdagen för er! Fia kom hit runt kvart över fyra. Vi chillade på rummet och snackade. Sen åt vi middag med familjen. Runt halv sju åkte vi in till söder, där loppet skulle gå. Jag var ombytt och allt.

Vi chillade hos våra kompisar först, som har lägenhet nära loppet. Sen gick allihopa till där jag skulle springa. Vid strarten träffade först Linus Hasselgren. Sen Felicia Björs och Frida Fogelqvist. Men vi alla sprang i från varandra. Loppet gick väl helt okej. Kutade i mål helt knallröd och svettig. Det var ju så varmt! Minst 28 grader. Fick en ros av mamma och så. Sen gick vi tillbaks till lägenheten. Jag bytte om och sminkade mig. Torkade svett (haha) och sånt.

Sen runt nio så tog Sofia och jag tbanan till kungsan. Där var det The voice! Ooh. Fastän vi bara hade tjugo minuter på oss så röjde vi ändå. Florida var där och när vi precis kommit in en liten bit och skulle börja dansa så börjar Low spelas. Haha. Det var lite kul. Men jag och fia gjorde dom tjugo minuterna på The voice grymma. Vi åkte tillbaks till midnattsloppet runt tjugo över tio. Där mötte vi mamma, köpte korv och läsk och tittade på när pappa sprang i mål.

-bilder från ung08.nu


Tack för igår bestisfestis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0