Igårkväll

Hellu! Imorse vaknade hos Dianal tillsammans med Snoppia. Igår så åkte jag och Sofia hem till hennes pappa efter hennes träning. Hon duschade och jag drack cola. Sen skjutsade hennes pappa oss till Sofias mamma. Där packade hon grejer sen gick vi till mig och käkade middag och snackade massa. Jag packade och vi tog sen bussen till centrum där vi mötte upp Diana. Vi köpte massa chips, godis och läsk på ica. Vi tog sen bussen till Diana och fixade med allt, la upp i skålar osv. Vi satte oss på verandan och myste ett tag. Snackade oså. Sen satte vi igång och gjorde anden i glaset spelplan. Japp, dom spelade. Diana, Sofia, Jens, Dea och Victor. Dom fick läskiga svar. Jag tittade bara på och var rädd. Ni kanske tycker vi är löjliga men vi fick det nästan bekräftat att andar/anden finns. Alla hållde på glaset skitlöst och det blev saker som dö, blod, hata och sånt. Det var riktigt äckligt. Läs mer på Dianas blogg vettja.

Vi vaknade runt 12 och har bara käkat rester från chips och sånt. Vi har snackat och suttit vid datan mest. Vi ska käka frulle snart. Men först!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0