a couple of "days"

day 28 – something that you miss 
Jag saknar tiden då jag var liten. Då alla mina bästavänner bodde på gården och var mina grannar. Då det var sommar. Då man kunde titta ut genom fönstret och se att Kalle och Niklas var ute och körde kula. Då tog man sin påse och var med. Eller när jag alla tjejerna gick hem till fia för att leka med barbie och bygga upp och paxa alla de bästa möblerna till sitt hus. Eller när vi alla barn bestämmer oss för att gå ner till sjön för ett kvällsdopp. Eller när alla satt på Kalles framsida och spelade kort och drack saft ur rosa plastmuggar. Det saknar jag ♥




day 29 – your aspirations 
Jag skulle vilja syssla med fotografi när jag blir stor. Alltså på riktigt, jag blir verkligen sugen på att ta fina bilder när jag ser någon som fotar eller när jag ser fina foton. Sen försöker jag verkligen få bra betyg i nian och gymnasiet. Ehm... Ja. Vet inte vad jag ska säga mer. Tror att jag fattade grejen rätt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0