a couple of days

day 24 – something that makes you cry 
Jag gråter lätt av filmer. I Våra vänners liv grät jag när Folke (dagisbarn) sa "Hejdå Mats! Vi ses imorgon!" till Mats (dagisfröken) när Mats precis sagt upp sig... Gråter till King kong, Hitta nemo, Greys anatomy, DHW och mycket mer. Haha, en riktig crybaby till filmer är vad jag är och jag har fått lättare för det på sistone. Hmm.

day 25 – a first 
En första... Hmm... Jo, det var första gången jag var i Italien i somras! Har aldrig varit där och det var jättevacket och goda pizzor och pasta. Haha! :D


Här är jag vid lutande tornet i Pisa ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

svar: Jaaa! :D skulle va askul ;) säg bara till när du kan, puss på dej ♥

2010-12-25 @ 20:00:33
URL: http://hallerheims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0