a moment

day 08 – a moment 

Ett ögonblick var/är när vi alla sitter där. Jag, och mina tjejer. Sitter och njuter av varandras närvaro. Jag får en stöt genom kroppen. Stöten säger att livet är jävligt härligt. Dom där stunderna, då man bara villa krama sönder alla och pussa dom. Då jag inser hur sjukt mycket jag älskar dom. Varenda människa i det rummet. Jag visste inte hur mycket några få personer kan betyda så mycket, på olika sätt. Utan dom skulle inte jag vara den jag är idag. Jag och dom har förändrats tillsammans. Det har varit vi i snart ett år, inklusive jag och fia då. Och det har varit bland den bästa tiden i mitt liv. Så länge jag har er, mår jag bra. Och jag vill inte att vi ska splittras. Men jag kan inte stoppa det. Jag älskar er. Mina groupies, tjejer, the gang, company, girlies osv osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0