Årets sista dag



Godmorgon. Vaknade halv nio, somnade om, nio, somnade om och sen vaknade tio och orkade inte somna om igen. Drömde massa emellan alla uppvaknanden också. Har största huvudvärken. Men den ska nog gå över efter lite frukost och en huvudvärkstablett för sen ska jag börja fixa massor inför ikväll då jag ska ha ett par tjejer över på middag. Ska bli sjukt kul. Första nyåret utan med tråkiga föräldrar och deras kompisar. Haha! Nejmen saker jag ska fixa är:

· Ordna madrasser/sängplatser
· Hjälpa till med maten
· Duscha
· Plocka undan grejer
· Duka
· Göra bål
· Sminka mig

PS. Sen vill jag kanske titta på Sound of music 13.00. Får se...


Kommentarer
Postat av: felicia :d

fan vad coolt att bilden ändrar sig syster! <3

2010-12-31 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0