dagens




Såhär såg jag ut idag då. Tröja second hand och lockat hår (som lagt sig under dagen). Enkelt, mysigt. Fast tröjan sticks... Men jag tänkte inte på det särsilt mycket. Jaja, in dag har varit helt okej. OK+ typ. På morgonen skrattade jag med Rebecca. Satt och chillade med Natalija, Sofia och becca. Sen pluggade jag lite. Sen var det lucia! Åh, det var så fint. Diana var lucia. Hihi, jag fotade med hennes kamera så såfort hon lagt upp dom ska ni få se hur fint det var. Filmade också, vill lägga upp dom. Får se hur vi fixar det. Hur som helst så sitter jag och lyssnar på julmusik och dricker te. ♥


Kommentarer
Postat av: milagros

ditt hår är grymt fint!!

2010-12-16 @ 15:27:59
URL: http://miiilagros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0