day 11 - your siblings

Mina syskon heter Hanna och Tove Wallberg. Hanna är 22 år, alltså nio år äldre än mig, och Tove är 19, alltså sex år äldre än mig. Så det är lite skillnad, därför står jag inte dom jättenära. Jag har alltid hängt efter dom eller varit själv när vi är någonstans. Jag har heller inte så bra kontakt med dom då Hanna bor i studentlägenhet i Kalmar och Tove bor i egen lägenhet på Lidingö. Men de här två tjejerna har humor, så som min familj också har. Dom är väldigt snälla och omtänksamma. Har fina kläder (haha). Men självklart har jag bråkat med dom. Mest Tove men jag tror det är för att jag är likare henne än Hanna, men jag vet inte. Både jag och Tove är envisa också. Hehe. Har inte mycket att säga mer än att jag saknar dom här hemma. Lite ensamt. Ja, men jag älskar er! :)


Här är dom! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag med!!! Och dig Becka!!!

2010-12-11 @ 21:16:17
Postat av: H

jag får tårar i ögonen när jag läser det här, jag saknar dig också!! vi ska hänga jättemycket i jul!!! <3

2010-12-12 @ 11:40:34
URL: http://hemmahoshanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0