it's you i'm thinking of

...but how we move from A to B? It can't be up to me 'cause you don't know who I was before.

Hehe, Lykke Li Little bit. Ja, men jag har haft en bra dag. Eller okej, ärligt talat inte jättbra. Men den började bra iallafall. Nu ska jag duscha sen dra till Sofia och slagga där med Vendela och Sofia. Dom enda människor som jag just nu känner att jag vill vara med faktiskt. Fråga mig inte varför. Ska bli kul. Åh, jag längtar till att sitta vid middagsbordet med fias mamma och käka hennes sjukt goda köttfärssås med spaghetti! Wiiiie.


-fula och gamla bilder

Tack för fina kommentarer. Dom värmer ska ni veta ♥


Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag älskar dig så sjukt mycket fina flicka. Puss på dig♥ :)(ville bara säga det)

2010-12-16 @ 17:38:27
URL: http://vvendelaa.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag älskar dig så sjukt mycket fina flicka. Puss på dig♥ :)(ville bara säga det)

2010-12-16 @ 17:38:27
URL: http://vvendelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0