jag och sofia

Idag har jag pluggat. Gjort klart mitt manus. Ska gå igenom det nu ikväll, sedan skicka in det imorgon. Känns skönt. Sen har jag varit ute och fotat, ätit lunch, tittat på tv, duschat. Runt tre tiden kom fia hit. Vi gjorde mellis, chillade. Sen spelade vi crash team racing på playstation. Alltså vi är störda geeks. Yes... Men det var skitkul. Snackade sen typ om hennes dag och ja allmänt. Skrattade, cpade oss. Sen tog vi en promenad till henne runt fem tiden. Packade hennes grejer, åt ost-ringar och drack cola. Mums... Fick skjuts hem av hennes pappa sen. Kom precis hem nu. Ska äta sen kolla igenom manuset som sagt.


Såhär ser det ut när vi spelar. Åh, ska nog spela lite själv sen. Haha!


Kommentarer
Postat av: emma

hon går i kunskapskolan

2010-12-09 @ 19:41:41
Postat av: Milica

haha och du bloggar inte själv mupp :)

2010-12-09 @ 20:50:00
URL: http://jankovic.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja hon går i kunskapsskolan tyresö, sexan :)

2010-12-09 @ 21:20:56
Postat av: rebecka Pålsson

Hej, förlåt om jag härmade ditt bloggnamn lite. Men jag älskar dina kläder så mkt och du är så duktig på att blogga, och din blogg är jätte bra:D

2010-12-09 @ 21:48:01
URL: http://hallontrion.blogg.se/
Postat av: johanna

fan va drygt att skriva så.. e de bara du som kan använda ordet trion elr ?? de finns fler än bara du så sluta klagga på rebecka, så omoget att skriva att de e fult när du nästan har samma namn..

Ps: Din blogg e bra så länge du nt e dryg mot andra

2010-12-10 @ 16:05:28
URL: http://jojjoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0