jullov


Hej glasögonorm! Åh, vet ni? Jag har jullov nu! Så jävla skönt. Har fått mina betyg för terminen också och jag är faktiskt nöjd. Inte likt mig att få MVG i matematik. Hehe... Har i alla fall haft en mysig dag. Dock har den bara börjat. Jag och fia kom till skolan halv tio typ. Då gick vi till klassrummen och lyssnade på dikter, körde jeapordy och fick betygen. Önskade god jul till folk och så drog jag, Jasmine och fia till bussen. Fotade lite där. Åkte till centrum och köpte mini chipspåsar. Satte oss vid busshållplats och pratade allmänt. Sen åkte jag hem. Nu har jag huvudvärk och ska fixa fias julklappar då vi ska ha minijulafton ikväll tillsammans. :D


Kommentarer
Postat av: Vendela

SV: Jo det är lungt. Vart bara lite ledsen för det var min födelsedag och alla drar hem till sofia utom jag. Visst jag kanske inte hinner, men att ingen ens frågar mig? Ni kunde väl frågat om jag ville komma åtmistonde, och inte skita i mig.

2010-12-22 @ 16:21:30
URL: http://vvendelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0