just laugh



Godmorgon. Sov ju hos Vendela igår. Vi provade alla kläder, fotade dom, fotade varandra (HAHA rompahhh) och asgarvade. Sen chillade vi lite, åt middag, snackade och sen så körde vi charader i några minuter. Vi somnade väl runt 1 tiden. Vi båda var slut efter heldag på stan ju. Jag hade alarm på 9, så gick jag upp och gjorde i ordning mig lite. Vendela vaknade lite efter det. Nu har vi käkat frulle och Vendela står i duschen. Jag ska sminka färdigt mig sen sticker jag till Frida Carlsson där jag ska vara med henne och Frida Schaub. Wiiie. Åker hem runt tre tiden tror jag och packar om väskan, käkar sen mot Hallerheim! Vi hörs med någon mobilblogg. Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0