mr bombastic


Hehehehehehehe. Jag sitter uppe och tittar på Mr Beans holiday. Haha, roligt. Hela kvällen har jag käkat middag, lyssnat på musik, fotat alla julklappar, tittat på tv, ätit valnötter, druckit julmust, druckit te och ätit macka. Har också hunnit duscha! Imorgon ska jag och Vendela in till stan och shoppa på mellandagsrean. Hihi, vi ska mötas runt 11 sen drar vi in och äter lunch på något mysigt ställe. Om jag får erkänna så är jag lite rädd för bomber och allt det där med spik m.m. Vill egentligen inte till drottninggatan, men både Vendela, fia och pappa sa att det klart det inte kommer vara några bomber imorgon. HEHE. Ni kommer aldrig kunna förlåta er själva om jag dör........ Ska somna till tvn nu. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0