today





Det här är dagen i bilder tagna av Diana herself. Efter den hårda skoldagen så åkte jag, Vendela, Natalija, fia och Diana tillsammans till Öringe. Sen så gick jag, N och D till mig. Vi gjorde mellis och tittade på tv en stund så åkte Natalija hem efter bara ett tag. Så jag och Diana chillade ett tag, pratade om allmänt random saker, skrattade, lagade mat, pratade om allt mellan himmel och jord haha! Nej men det var jättemysigt. Hihi, Diana gillar när jag lagar mat... So I did her a kind of favour! Nu har hon två dagar kvar i kunskapsskolan. Alltså så sjukt... Deprission. Fast jag är glad för hennes skull ändå. Hon kommer ha det bra.

Nu ska jag spela tvspel med mina roliga föräldrar som redan har börjat hör jag från mitt rum. Haha. Kewl.


Kommentarer
Postat av: vendela

ehh? k. ofta du ba " jag är inte kortast DET ÄR VENDELA" ingen har frågat. tönt

2010-12-15 @ 21:14:14
URL: http://vvendelaa.blogg.se/
Postat av: Diana

Vendela sluta låt så otrevlig. ♥♥♥

2010-12-15 @ 21:55:58
URL: http://dianarasool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0