two "days"

day 15 – your dreams 
Mina drömmar är olika varje gång. Men jag kommer ofta inte ihåg vad jag drömmer om. Men det är alltid jätterandom saker. Som att Jasmines namn uttalas "Shasmin" eller att Sofia går i trans och blir psykiskt störd och hänger sig själv i trägrenar och jagar mig och mamma i New York. Ja, väldigt konstiga. Drömmer också om killar och sånt. Kyssar och bajs. Hehe. Men det är då mina nattdrömmar, alltså vad jag tänker på när jag hör "drömmar".

day 16 – your first kiss 
Jag kommer inte ihåg. Sen vet jag inte vad ni tolkar som kyss. Men när jag snackar om puss var jag nog rätt liten. Pussleken ftw! Haha. ;)

Tumblr_ldjr7lb8xz1qzek6ko1_400_large575_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0