Dec. 17, 2010


Sofia åkte nyss. Vi åkte till centrum efter skolan och köpte mandelmassa och karamellfärg så gjorde vi marsipangodis hemma hos mig. Alltså jag har asgarvat hela tiden. När vi skulle upp för min backe till mitt hus var det tjockt med snö. Så ramlade vi och massa. Dog... Haha, vi är mobbade. Sen så var vi cp. Garvade. Sen gick vi till mitt rum och pratade en stund. Hihi, mys.

I skolan... Åh, allt var så sorgligt. Dagen börjar bra. Jag slaggade hos Sofia igår med Vendela ju. Så vaknade upp med dom fina tjejerna. Vi fixade oss fina för dagen och drog till skolan. Efter första lektion kommer fia störtbölandes och säger att hennes lärare sagt till klassen på morgonen att Diana ska sluta. Så jag kramar om henne ett tag. Och när alla ser henne blev alla nere... För vi insåg det. Hennes sista dag. Så Vendela börjar också störtböla. Så jag sitter med dom två gråtandes och jag gråter inte. Jag slår i väggar istället. Är arg, vet inte. Men jag var arg på allt. Var sur på skolan och på lärarna. Och bajs. Så var folk irriterade, inklusive jag då. Pluggade lite. Gjorde klart franska skriftligt och så. Sen så åt jag lunch med Jasmine och fia. Efter det kom Diana. Och alla började gråta. Vi stog i en klump och grät. Hon skulle bara komma för att tömma skåpet. Men det var så sorgligt men ändå så fint... Så var vi i matsalen och satte oss vi ett bord och pratade om allt och inget. Sen så hissade vi! Hihih. Åkte ner till plan 0 i trapphuset och var där. Sen så slängde vi milli i snön och hade kul. Sista lektion, tråkig. Men sen stannade alla tjejer och pratade ännu mer i ett rum! Det var mysigt. Åkte buss med Diana och Sofia sen.

Bra men sorglig dag. Diana har nu offeciellt slutat i Kunskapsskolan i Tyresö. Tragedi på hög nivå. Jag kommer sakna vår Stjärna i skolan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0