two days more

day 17 – your favorite memory
Jag har inget favoritminne. Har så många bra. Det går inte att välja en favorit. Men jag tror det varit med mina barndomsvänner. Kalle, Samuel, Elin, jag, fia m.m. Alltså har så sjukt kul med dom. Sen Tove också. Sen har jag ju också massa minnen med alla flickor. Sen med fia. Och med min familj. Ja, livet är ju fullt med älskvärda minnen.

day 18 – your favorite birthday 
Svårt det där alltså. Men har oftast inte fest på den dagen jag fyller år. Så min favoritfödelsedag vad jag kommer ihåg var när familjen möttes en vårig dag på stan och käkade på jättemysig thairestaurang som är jättecoolt inrett med fiskedam längs golvet och en tukk tukk som restaurangbord och olika lysen i färgglada färger. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Milica

men det var faktiskt en nödvändig rättning .)

2010-12-18 @ 17:36:57
URL: http://jankovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0