min dag + inköp

Förlåt för dålig uppdatering! Imorse vaknade jag upp hos Natalija efter en rolig och mysig kväll hemma hos henne. Jag gjorde i ordning mig medans hon sov. Sen väckte jag henne när jag skulle gå. Då drog jag till stan med Vendela. Vi gick in på Monki först av alla. Fick med mig ett par trosor hem därifrån. Sen vandrade vi vidare. Köpte en bh som jag ska lämna tillbaks också. Käkade brunch på donken. Bokade sedan biljetter på sergels till Änglagård. Filmen var långtråkig men ändå helt ok. Skönt att titta på bio. Det var längesen. Efter det köpte jag jeans på Weekday och en tröja på bikbok. Vi drog sen hem vid rusningstiden. Haha, skitjobbigt! Har chillat hemma sen dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0