your day

day 06 – your day 

Skoldagen har väl varit helt okej! Har redovisat matte så nu är jag klar med det målet, pluggat engelska och kurs. Kollat på skräckfilm med Milica, Vendela och Sofia också. Ätit lunch sen stannat kvar en timma och läst ett häfte om alkohol, narkotika och tobak. Satt och snackade med Daniel också. Aa, det är vad kursen handlar om. Åkte hem med Zzzzacky och Diana mfl. Sen gick jag och Diana till ica och köpte choklad och sen gick vi runt utanför centrum och snackade i en timme om saker. Det var jätteskönt faktiskt. Naturligt. Älskar dig otroligt mycket Diana och jag finns alltid, det vet du! Sen har jag varit hemma ett tag och chillat framför datan/tvn.



Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för att du finns, älskar dig! ♥

2010-12-06 @ 20:00:42
URL: http://dianarasool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0