you first love

day 02 – your first love

Första gången jag var kär. Alltså kär på riktigt, var i trean tror jag. Haha. Det var ju inte superseriöst. Men det pirrade i magen när jag såg honom. Jag blev röd i ansiktet och blyg när han var i närheten. Jag typ stalkade honom hela tiden. Han lånade min poncho en gång och så luktade det honom så jag bad mamma att inte tvätta den! HAHA. Sen så gav jag bort hela min suddsamling också, som jag hade ärvt av mina storasystrar. Ristade in hans namn i pappas arbetsbänk med bläckpenna också. Ja, jag var kär helt enkelt och härligt var det så länge det varade :]


Kommentarer
Postat av: Julia

Får man fråga Vem? :) <3

2010-12-02 @ 21:35:47
URL: http://mcmonkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0