your beliefs

day 09 – your beliefs 

Jag har aldrig varit i någon speciell religion. Inte min familj heller. Fast om vi skulle vara något är vi kristna protestanter. Men om jag ska vara ärlig så ber jag ibland. Jag gjorde det när jag var liten. Nu kom ett minne. Sofia och jag bodde ju grannar förut och när vi var små och skulle springa över till mitt hus så var det solnedgång, då satte vi oss på knä på asfalten och bad till gud typ. Haha. Men hur som helst, ibland tycker jag det är skönt att kunna ha någonting att luta sig emot och göra ett försök till att göra saker bättre. När jag är rädd brukar jag känna mig maktlös. Då kan det vara som "sista försöket" till att göra något bättre att jag ber till gud. När jag flyger gör jag det vid start och landing. Hehe... Är flygrädd. Sen tror jag på andar tror jag.


kors är fint tihihi  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0