your best friend


day 07 – your best friend 

Min bästavän heter Sofia Karin Alenstål. Hon är lika gammal som mig och vi har gjort mycket och gått igenom mycket tillsammans. Vi bodde grannar från att vi var nyfödda till att vi var ca 12 år. Då flyttande hon typ 1km ifrån mig. Vi har varit bästavänner enda sen vi kunde prata (kunde säga att vi var det). Vi började på samma dagis, gympa, fotboll, skola, bytte skola, samma vänner, reste tillsammans, bodde hos varandra osv. Vi var också väldigt lika varandra och när vi var små och var i Spanien tillsammans sa folk "oooååh twiiiins?!". Alla trodde vi var systrar/tvillingar.

Jag tänkte berätta om lite minnen men det är så jäkla mycket och jag kan välja vilket. Vi träffas i stort sätt varje dag, annars hörs vi av, förutom när vi är bortresta. Jag älskar ingen mer än denna flicka. Ingen känner henne bättre än jag och folk kan inte förstå hur lyckligt lottat jag är som har henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0