your parents

day 03 – your parents 


Min mamma
heter Marie Wallberg. Hon är 46 år och jättefin mamma. Hon är rolig och skrattar åt mig när jag är leker och dansar runt som ett särbarn. Hon är snäll men vi kommer inte alltid överens. Hon har inte så lång stubin när hon är trött, vilket hon ofta är då hon sliter på sig så mycket. Hon jobbar som dagisfröken och är utbildad till förskolelärare. Så ingen skit fröken, hon kan mycket om genus grej. Hon är lite besatt av jämställdighet typ. Men det är ju bara bra! Ja, men har inte mycket att säga. Älskar henne :)


Min pappa heter Anders Wallberg. Han är 49 år gammal. Så han börjar bli rätt gammal nu alltså... Haha. Nejmen han är riktigt smart. Och rolig. Rätt så cp humor. Som mig. Han kan mycket. Han är duktig på matte, kemi, fysik, el lära. Haha, aa vet inte han babblar på om massa. Men han hjälper mycket med skolan. Skulle nog suga rätt så mycket utan honom, så känner nog mina systrar lite också. Han jobbar på kontor för Telia. Men han är ingen kostymgubbe för det. Han har aldrig instoppad skjorta och sånt. Yeah yeah.. Det är min pappa. Älskar honom med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0