MILLI MINIS FIA



FRÅN MILICAMILICAMILICAMILICAMILICAMILICAMILICAMILICAMILICAMILICAMILICA

Ignorera de fula bilderna på mig...

Haj på daj. Några ihopsatta bilder från idag här uppe, från Milicas kamera men som jag fotat (de mesta). Baaaaajs!-Måste jag uttrycka mig. Milica, Jasmine och Sofia åker bort imorgon. Och Milica ska på Neyo konsert!!!!!!!! Avundsjuk... Kommer sakna de tre underbara tjejerna. Men nu ska jag duscha och käka lite chips. Hihiihihi, jag och pappa köpte det innan träningen, sorry. Men jag var desperat! Sov sött.


Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Kommer sakna dig också, saknar dig redan :O hehe <3

Världens vackraste Mekkah ;)

Puss,nås på mobilen ungefär..hela tiden!

2010-02-25 @ 08:04:11
URL: http://www.xoxo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0