Slaggar hos esset


Jaapp, det stämmer! Jag är hemma hos denna heting ovan. Just nu säger fia att hon ser ut som en jerry i en svart peruk. Hahahahahahaha, hon är SÅ rolig den flickan.

Jo men såhär ligger det till. Tove har nämligen 19-års fekke hos Wallbergs place. Och då fick ju inte familjen joina. Näe, så här sover jag över. Jag, sofia och hennes mamma ska mysa framför melodifestivalen med massa gott. Låter väl nice? Så vaknar jag upp med min bästa vän i sängen bredvid min på självaste alla hjärtans dag också. Hihihi.

Nu: Middag hos alenståls som består av fläskfilé och potatisklyftor. Rebecka mage kurrar...


Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

HA EN UNDERBAR DAG TJEJOR,ÄLSKAR ER BÅDA TVÅ <3

2010-02-14 @ 13:12:09
URL: http://jasminebrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0