Svar på tal



... om almost thirteen years now, that is so cool, dude!:
Villken fin blogg! Kan du hjälpa mig och fixa min??

svar: Tack! =) Men jag vet inte ens vem du är och inte vad din blogg heter. Sen har jag rätt mycket med skolan och så. Så jag föredrar att inte göra design åt dig, tyvärr. Men om det är något du undrar kan jag hjälpa dig. Kram.

02 Februari, 19:53  
Anonym om almost thirteen years now, that is so cool, dude!:
kan du göra ett videoinlägg?

svar: Haha, ja det skulle jag väl kunna göra någon gång. Det var ett bra tag sen. Om du kolla i arkivet så har jag ett par stycken. ;) Kram-

02 Februari, 19:36

Kommentarer
Postat av: natalija :)♥

Hejsan <3

Det är väl sofijah? hon som sjunger, jag sökte på sofijah så kom den upp o den va fin :P<3

2010-02-02 @ 20:39:03
URL: http://naatiii.blogg.se/
Postat av: natalija :)♥

SV - jaop det tyckte jag med <3

2010-02-02 @ 21:51:52
URL: http://naatiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0