a purple girl in ski goggles

Förlåt, förlåt, förlåt. Jag har haft fullt upp. Bilen fick motorstopp, bara sådär, på vägen hem från globen igår. Och klockan var väl runt midnatt. Så vi fick ringa mamma som sov, och be henne ta den andra bilen och bärga oss hem. Som tur var vi ganska nära där vi bor. Men ändå skitjobbigt.

Efter skolan stannade jag kvar i bilden en stund och gjorde lite arbete. Vill ju ha MVG i det, så jag jobbar extra. Sen åkte jag och Sofia till centrum och köpte godis, dricka, mackor, yogurt, tidning osv. till ROMME RESAN IMORN!!!!!! Fan vad jag längar. Kommer bli grymt!...hoppas jag. Hihi.


NU SKA JAG PACKA INFÖR SKIDRESA TILL ROMME IMORRN MED SKOLAN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0