Angående min header

Haha! Mamma fick nyss se den och hon tycker den ser väldigt onyttig ut. Och jaa, det är den. Men faktum är att jag ÄR onyttig. Men jag tränar ju också 2-4 gånger i veckan. Friidrott. Så tro inte att jag är SÅ ofräsch att jag sitter och käkar chips varje dag. Okej?



Headern står för lite saker som jag gillar!

Rosebud Lip balm: Jaa, jag använder generellt "läppbalsam" typ hela tiden. Har säkert fler än 10 st. Haha! Men just den som är på bilden fick jag i julklapp av Tove.

Sourcreme and pepper chips: JAG ÄR EN CHIPS-ÄLSKARE! Haha, och den där smaken är en av de bästa.

Ipod: Älskar min Ipod och lyssnar mig till sömns varje kväll..

Musik noter: Musik, musik, musik... ♥

Converses: Kan inte leva en hel sommar utan mina vita converse. Dock är dom helt sönder nu efter allt användande. Hoho.. Dags att köpa nya till sommaren 2010?

Melon godis: Är det bara jag eller är dessa små godisbitar det bland det godaste godiset som finns? Sen älskar jag vattenmelon överhuvudtaget.

Rött hjärta: Ja, alla gillar väll kärlek?

Lila peacemärke: Lila är min favoritfärg och fred vill väll alla ha också..?

Sprite: Det är den godaste läsken (iaf på sommarn). Punkt slut.

Pommes: I ♥ POMFRITT (Mc donalds!!)



Kroatien 09, jag.

Kommentarer
Postat av: natalija :)♥

I <3 din header :)<3

2010-01-05 @ 15:05:37
URL: http://naatiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0