Avatar med Sofia ♥

Hemma från bio med Sofia nu! Hann inte skriva hur vi bestämde. Vi hördes och kollade när bion gick och tidigast var 14.00. Och då behövde vi ta bussen som skulle gå om en kvart!! Och jag satt i pyjamas helt ofixad, inte ätit frukost eller något. Fick ju därför skitbrottom! Men jag hann med bussen hur som helst.

Vi såg Avatar inne på söder och utan 3D. Det fanns inte. Men den var väl bra! Cool liksom. De hade gjort själva landskapet (Pandora, som planeten hette) jätteballt. Men det pinsamma var att jag blev så jävla kissnödig efter några timmar. Filmen var 3 timmar lång och jag satt och drack en mellan läsk. Så jag fick springa ut ur biosalongen och kissa. Sen kom jag tillbaks och då var filmen typ slut. Men Sofia berättade slutet. Hehe.. Skämdes som fan. Har aldrig sprungit ut ur en bio nån gång. Haha! Men vi skrattade bara åt det. ;)

Har letat runt som en galning för lite stillbilder från filmen. Här får ni! :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0