Farsta C med Fridus ♥

Hejhej! Nu är jag hemma från farsta med självaste Frida Schaub, haha! Vi har haft det kuligt och gått runt lite. Frida köpte en klänning, en kofta, ett linne och örhängen. Hon tog också hål i öronen! Jag fick hålla i Fridus när han tog. Haha, sötnos. Jag köpte iaf bara en skön långärmad tröja på gina. Randig, NI VET VILKEN. Men den var på rea, så ett litet kap. Hehe.. Vi käkade hur som helst på donken. 

Just nu är syster Hanna här från Lidingö och ska vara här tills imorrn då hon åker till Sälen med sina vänner och pojkvän. Jag vill också åka skidor!! Jag och Frida snackade om det. Hmm.. Men jag kanske ska följa med Sofia till Åre om några månader. Vi får se, vi får se. Snart är det middag.





Frida är inte beredd.






Kommentarer
Postat av: Ebba

Okej.

Ja det gjorde jag hihi längtar så mycket till sommaren så det blev en bikini :P

2010-01-06 @ 18:35:37
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Milica

Jag fick hålla i Fridus när han tog hål i örat. Hahahha han :)

2010-01-06 @ 21:56:58
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0