GAMMAL BILD - Hemma hos Hanna

Hallå! Jag, mamma och pappa är nu hemma hos min kära syster Hanna i Lidingö. Hihi. Vi fikar just nu så jag är lite osocial. Menmen, innan vi åkte tog jag några halv fula bilder utanför mitt hus. På vägen hit så tänkte jag göra ett mms inlägg. Men det krångla så nu har jag slösat typ 8 kr utan anledning. Bajs.

Milica: Jaa, det kanske vi kan. Ska se.. Kanske skulle vara med Sofia men det gör väll inget om fler är med? Men vi höööörs om det på msn eller sms. Okej


Hahaha! As störd bild på mig som Hanna tagit med sin mobil. Fyfan. Men kom ihåg att den är från i somras också. Alltså ganska old..

Kommentarer
Postat av: Milica

Okej :)

2010-01-16 @ 17:00:33
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0