Hannas tabbar top 3

Jag: Vad sa du? (till mamma)
Hanna: Alltså, borde fan kolla upp din hursel
Jag: Hursel? Det heter HÖRSEL. Med Ö.
Hanna: Haha, näe! Pappa, visst heter det hursel?
Pappa: Hursel heter det väl inte. Hörsel.
Jag: Hahaha! ÄGD.





Jag sitter i Soffan och ser ut till köket. Då ser jag i vinkel att Hanna flyger ut ur tvättstugan med ett gnällande "Aj, aj, aj!". Jag, Johanna och Tove går dit och undrar vad fan hon gör. Hon svarar samtidigt som hon ligger på köksgolvet att hon försöker få på tvättmaskinen och på något sätt lyckats bli fälld av DAMSUGARN.



Hahah, fail.



Efter händelsen här över skulle jag försöka hjälpa Hanna med att få igång tvättmaskinen. Lätt som en plätt ju (använde dock lite våld). Hon bara gick sin väg...



Eeeeegd. Sooom. Faaen.

Kommentarer
Postat av: Milica

HAHAHAHHAHAHAHA du e cp :)

2010-01-06 @ 22:14:02
Postat av: Ebba

Oj :$ Tack att du sa till, ibland e inte min hjärna med !

2010-01-06 @ 22:37:17
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, kulXD cool header btw:)<3

kramar Julia / www.monkeii.blogg.se

2010-01-06 @ 23:27:31
URL: http://monkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0