I need my friends and sometimes they need me too.

Nu är jag hemma från kära, roliga, underbara becca! Det var jättekul att vara där! Bajsigt att hon bor typ en timme från mig bara. Vi käkade hur som helst lite nötter, drack milkshake, åt hamburgare, pratade... Mys mys mys. Pappa hämtade mig vid 7 och nu sitter jag här illamående och har huvudvärk. Ska nog ta något att äta och dricka massa vatten. Planera lite och ringa lite kompisar också. Ha en bra kväll så hörs vi imorgon!


Lite ofräsch bild, men kärlek sörru'! ♥


Kommentarer
Postat av: becca

2010-01-26 @ 21:19:44
Postat av: Becca

Ja, det var mycsigt och tack becka för du lärde mig allt :D <3333

2010-01-26 @ 21:20:46
URL: http://hallerheims.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0