Jordbävning i Haiti


Haha, jag skulle på fias hawaii kalas. Jag var väl ca 6 år.

Jag vet. Jag är dålig på att blogga. Jag är sämst. Och jag pallar inte ladda upp nya bilder heller (förlåt milli). Men som Rebecca säger, man har ett liv också. Ett riktigt liv med vänner, skola, familj, träningar mm.

Hur som helst så är det fredag imorgon. Och det gillar vi! Just nu sitter jag i träningskläder och käkar hallonglass framför en dokumentär om jordbävningen i Haiti. Alltså det är ju hemskt.. Förstår ni hur det är? Det sägs att det är större katastrof en Sunami vågen. Och ni vet ju hur mycket det talades om den. Helt sjukt ju. Nej, vet ni vad jag ska göra nu? Skänka pengar dit! Det kan göra mycket. Skicka "10katastrof" till 72950 för att skänka 10 kr. Det har ALLA råd med, som läser min blogg i alla fall.

NU: Fika i soffan med familjen. OBOY! :D

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

sV; JA, vi åker till falun med Kunskapsskolan I fruänge, hurså? Går du också i någon ks? :D

2010-01-21 @ 21:29:02
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0