Måndag, 10.55

Tjenare! Jag vaknade för 30 minter sen och sitter just nu och tittar på barnprogram på tv. As kul.. Just nu är det någon afrikan som ger bär till några. Och nu pratar några kängurur...hehe.

Idag vet jag som sagt inte vad jag ska göra. Troligtvis vara med Elin och Elvira. Vi får se. Jag vill till stan någon dag i veckan också. Men ikväll ska jag se Flickan som lekte med elden. Har jag sagt att jag såg Män som hatar kvinnor i förr går? Den var ganska bra, men lite snusk. You know. ;)


Hannas mysiga sockor/kortstrumpor (saknar du dom H?)




Min mysiga fleace....


Heheheheheeh

Nu ska jag äta ananas på burk som ni såg på första bilden.


Kommentarer
Postat av: Milica

HAha :) Jag ska sova över hos farmor och farfar :D<3

2010-01-04 @ 14:20:34
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0