Studiedag 1

Kom hem från Tao för någon timma sedan. Det var jag, jessi, sofia, milli och tao. Vi tjockade i oss massa chips och godis som vi köpt på ica innan. Mår lite illa nu.. Hehe. Vi hann bara titta på en film, Paranormal activity. Usch, varför såg vi den..? Varför?! Den var ju sjukt läskig. Kommer tänka på den typ hela tiden. Bläääää! Milica, du såg inte det värsta! Titta på slutet på datan. Gör det!

Nu har jag i alla fall precis ätit middag och sitter i soffan. Måste plugga lite, blev inte som vi hade tänkt, alltså att plugga tillsammans. Så jag gör det nu i stället.


Haha, jag och Milli.


Haha! Fyfan att jag lägger upp den här. Men vi tittade ju på Paranormal Activity...

















Gulliga jessi och sofia :)



Vi bjuder på den, hehe. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0