Torsdag, dagen innan skolan börjar

Tjenare! Idag har jag inte gjort ett skit. Typ ätit lunch och skrivit ut mattepapper. Tror att jag snart ska packa väskan till imorrn och kanske titta ut lite kläder jag ska ha. Skolan ju.

Egentligen så skulle jag spendera dagen till att plugga, men jag är så jävla dålig på att ta tag i saker som jag inte vill göra så det har inte blivit av.. men dagen är inte slut! Håll hoppet i liv! Nu vill syster ha datan. Lika bra det..


På fotograferingen, jättefint ställe var det. (tagen med mobilen, därav lite dålig skärpa)

Kommentarer
Postat av: Elin

Skitsnygg header :)

2010-01-07 @ 21:09:06
URL: http://elliinns.blogg.se/
Postat av: Anonym

var tog du bilden?

din blogg är fett bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-09 @ 12:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0