landade den 4 juli 23:30 med planet från pisa

Hej allaaaaaa! Nu är jag hemma från Italien igen. Jag kan säga att jag hade det superbra och det var jätteskönt. Lite brun har jag väl blivit i alla fall. Haha. Planet landade runt midnatt igår. Somnade runt två tiden och vaknade nyss. Jag hade tänkt att dega och ladda över bilder och packa upp och sånt hela dagen men såg att Milica och Vendela skulle nånstans och bada idag och jag vill hänka. Ska kolla med dom först. Hinner nog ladda över bilder innan jag möter dom. Jaja. Tänkte bara att ni skulle få veta att jag leeever! Hörs.


nyss


Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

SnyggingeN är tillbaka med en fin bränna ser man :D

2010-07-04 @ 11:51:28
URL: http://jasminebrown.se
Postat av: Anonym

Jävlar vad brun :o

2010-07-05 @ 00:25:38
Postat av: Linnea :>

vad roligt att ha varit i italien! :)

2010-07-05 @ 15:50:29
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0