nånting sköljde mig ren när jag vakna idag. en tanke bröt sig just fri och fick bestämma ett tag.


-ph by me, edited by me
Tyckte bilden blev rätt ball med ljuset och färgerna och så. Det enda jag gjorde var att ställa in kameran på oskärpa och så fotade jag scenen på skansen igår där det var massa strålkastare. Lite redigering på det så var det klart! C0000000LT.


Jag har duschat och haft chokladansiktsmask nu så känner mig en aning fräschare än innan. Ska byta om och sätta upp håret i en bulle sen sticker jag nog och möter Sofia för att ta farväl. Haha. Hon och jag ses inte förns om typ två veckor eller nått sånt. Sorgligt ju. Nämen, bara så ni vet sådär. Hej med er. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: S

Fin blogg du har (: Allt bra med dig?

2010-07-21 @ 14:01:44
URL: http://lifeasablond.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: okej :)



vad tycker du om bikboks höst kollektion?

/Shoppaholly

2010-07-21 @ 17:22:00
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0