smultrontrions ägare är hemma igen


-En bild från "innan discot" på sc. Jag, Vilma och Alex.
Hej hopp gummisnopp! I'm baaaaaaaack. Sååå, veckan har varit grym! Skitkul. Allot of new friends. Skåningar för det mesta. Haha. Skitkul ju! Jag har laddat upp cirkus 200 bilder på facebook. Några ska jag bjuda på här. Frågan är när... Jobbigt ju. Men vad gör man inte för er. Det som är kul är att ni besökt min blogg varje dag fastän jag varit borta. Gulliga ni är. Kom hem runt fem tiden igår efter att ha släppt av Frida, Frida och Sofia. Moster o Chrippa och morfar var här och vi åt middag. Satt vid datan sen somnade jag vid tio. Haha. Var sjukt trött. Men vaknade sju. Har städat lite här hemma och nu kom mamma, pappa och Hanna hem. Vi lagar frukost nu. Vi hörs senare om veckans planer. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0