2010-07-09, Flatenbadet + grillning + kvällsdopp


Jag, Tove, Elin & Elin cyklade runt 12 och hämtade upp Sofia. Jag skjutsade henne en bit, sen tvärtom. Vi cyklade enda till flatenbadet vilket betyder att man cyklar på bilväg. Haha, skitläskigt ju. Vi var framme runt 1. Då solade vi, badade, pratade, åt och massa annat. Medan jag, Tove och Elin badade så hände en olycka. En kille höll på att drunkna och blev uppdragen på bryggan. Massa vuxna försökte göra hjärt- och lungräddning på honom. Och mun mot mun metoden. Men han andades inte. Ingen puls, ingenting. Det var skitläskigt. Alla trodde han var död. Ambulansen kom och dom fick igång hans andning, som tur var. Värsta dramatiken. Han var bara runt 20 år, svensk. Vi vet inte vad som hände i vattnet. Alltså om han slog i nått eller nånting sånt. I alla fall. Vi fortsatte bada lite och så. Mamma o pappa hämta oss sen. Skönt.


Vi hade gäster på kvällen och vi satt och grillade på vår balkong. Åt god mat och skrattade mest. Vi hoppa lite studsmatta och lyssnade på musik sen gick vi ner och tog ett kvällsdopp. Det var skönt i vattnet men killarna var fega och inte badade. Haha. Jag och Elin var grymt modiga. Vi gick tillbaks till mig och åt efterrätt och titta på ett program på mtv. Haha. As intressant. Gick och la mig runt 1 tiden.

Mysig och jätterolig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0