Där är leder som vi gått och där är jord som har kommit bort


Sofia ringde runt halv fem till mig och jag blev skitöveraskad då hon sa att hon redan var på arlanda! Haha, hon skulle inte komma förns om ca 2-3 dagar typ. Blev skitglad i alla fall. Hon kom hem (hem HEM) runt sex. Då åt jag middag sen cyklade jag till henne. Var där vid sju. Hoppade på henne vid porten. Åh. Brun har hon allt blivit. Kramade Camilla också och pratade lite med dom två. Jag gav fia en liten present och jag fick ett par converse av henne. Super duper nice. Sen gick jag och Sofia på promenad. Vi var ute i ca två timmar och snackade om hennes thairesa och lite annat. Vi stannade vid en bro och satt där ett tag. Sen gick vi tillbaka och åt jordgubbar med grädde på. Cyklade hem runt tio och sen dess har jag gjort i ordning mig och suttit här i soffan med pappa och tittat på ett intressant fakta programm. Ska gå och lägga mig snart. Morgondagen ska bli kul! Berättar om den imorrn. Puss godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: justsingit ♪♫

sv: hihi de var jättegoda ^^

2010-07-09 @ 10:32:49
URL: http://justsingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0