we'll walk along the road we made for us





-Oj, inte så fin bild där på slutet. MEN KOLLA MIN UTVÄXT!!! Gah. (och som sagt, kvalitén på bilderna blir sugiga när jag inte redigerat dom)
Hej svej. Vi har varit ute på långpromenad med Lipton, våra vänners hund. Det var lite mysigt. Det är så mycket åkrar här. Vi har ju huset långt ute på landet. Men ändå rättså nära havet. Idag har det varit rätt skönt väder. Sol. Vi kom till skåne runt tre tiden. Då åkte vi ut med en liten gummibåt. Vi åkte snabbt så att det skvätte vatten. Askul. Vi kom hem och åt middag och så, gick på promenad och ja. Nu sitter jag här. Dom har jättesöta kattunggar här också som ni kan få se nån gång. Ska göra i ordning mig nu. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

hur får du så breda bilder? Vore jätteglad om du svarade!

2010-08-01 @ 10:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0